Bouwpunt, de grootse bouwmaterialengroep van het land die bestaat uit 17 zelfstandige handelaars met 23 fysieke vestigingen verspreid over het hele land, lanceerde een overzichtelijke en aangename webshop. Dat dit gebeurt nog geen jaar na de lancering van de gloednieuwe identiteit wijst erop dat de groep ambitieus is zijn marktleidersrol snel en systematisch te versterken.
De groepering zet met een verzorgd platform en snelle levering in op de markt die de laatste jaren meer en meer is geëvolueerd richting web. "Klanten informeren zich steeds vaker online alvorens naar een aannemer of handelaar in bouwmaterialen te stappen. Bouwpunt wil ook deze klant van bij het begin helpen met informatie, maar ook door hem een ruime greep uit het assortiment aan te bieden aan marktconforme prijzen. Dit willen we bovendien doen in de vertrouwde Bouwpuntstijl, die er één is van toegevoegde waarde," zegt Willem Deketelaere van Bouwpunt Deketelaere.
De kwaliteit van de bouwmaterialen is belangrijk en dus koop je deze beter bij een specialist die kennis van zaken heeft.
"Bouwpunt is een specialist in alle takken van de bouw en dus kon een online aanbod niet ontbreken. We zijn trots op onze naam, die garant staat voor professionalisme in de ruimste zin van het woord. Zo zullen we op de webshop ook meerwaarde creëren door het verschaffen van relevante informatie, nuttige (reken)tools en gratis stalen voor de aankoop," vervolledigt Toon Bockaert van Bouwpunt Botha.
"Bouwpunt zal het gamma stelselmatig uitbreiden om de klant alles onder één dak te kunnen aanbieden. Zeker interessant dus om deze webshop in de gaten te blijven houden!" concludeert Willem.